skiepyti negalima paleisti

Už lango balta balta, oras vėsta ir, bent jau mano darbe, visi bjauriai kosti. Pavėluotai ar ne(mano žiniomis patariama skiepytis spalio-lapkričio mėnesiais) ryt pas mus atkeliauja daktaras Aiskauda ir visiems norintiems "išrašys" skiepų. Rodos nieko ypatingo, bet tai sukėlę nemažą sumaištį pas mus: visi savo nuogastavimus e-mail'ais siuntinėja vieni kitiems, gyvai teiraujasi, ką kur ir kaip durs, pasakojamos smagios istorijos apie įvairiausias galimas ir nelabai komplikacijas ir kitaip drąsinama dar neapsisprendusius. Aš, nors šiais metais jau ir pasiskiepijęs, irgi intensyviai įsitraukiau į visokios informacijos paiešką ir radau labai nemažai argumentų tiek prieš, tiek už(na, kol vaistus pardavinėja farmacijos įmonės, tol "akivaizdžios" naudos pavyzdžių turbūt netrūks). Net paties kiek žinomi medikai, rodos, dalis skiepijasi, dalis ne. Kažkur perskaičiau, kad reikia pačiam pasiskiepyti ir tada spręsti: gerai tai ar ne. Aš pats savo kailiu išbandžiau ir dar, kaip matot, esu gyvas ir sveikas. O ką apie skiepus manot jūs?

Nuotraukoje visiems puikiai žinomas Daktaras AiSkauda

4 komentarai:

kristinaugust rašė...

Kiek aš žinau, tai gripo viruso rūšių būna įvairių: a,b,.. O skiepus gamina pagal tą gripo virusą, kuris buvo paplitęs praėjusiais metais. Tai man intuityviai šviečiasi, kad jei pasiskiepijai nuo vieno viruso, o pasigauni kitos rūšies egzempliorių, tai organizmas pradeda švęst užkeldamas 40 laipsnių temperatūrą :)Asmeniškai aš vadovaujuos laiko patikrinta fraze: prie organizmo geriau nelįst :)

Martynas rašė...

na, nevisai:) Skiepai gaminami pagal artimiausia spejama(!) tos mutscijos virusa. Farmacininkai teigia, kad veik visada atspeja. Aisku, gali ir nepataikyti, tada igyjamas nenaudingas imunitetas ir tikimybe susirgti lygiai tokia pati, kaip ir nepasiskiepijus. Aisku, varginti imunine sistema be reikalo nera gerai:) O prie organizmo kartais reikia list, bet tik kai labai reikia :) (kalbu apie ligas, kurias skiepai isnaikino)

Anonimiškas rašė...

Marčiau, "ypatingas" :-)
O dėl skiepų, tai manau kad tai tiesiog pinigų sukimo mašina. Atidžiai pasidomėk apskritai apie skiepus, ne tik apie šiuos kuriuos domiesi. Įsitikinsi, kad daktarai, kurie skiepija žmones, niekada neskiepija savo vaikų! Manau tai daug ką pasako. Rinkis

Martynas rašė...

ačiū už klaidą:) Na, dėl visų medikų, neskiepijančių savo vaikų, būtų gal per drąsu teigti, bet žinau ir aš, kad dalis jų vengia. O apie didžiosios dalies farmacininkų moralę legendos sklando..