Kaip pritraukti klientą.

"Pasitinka pagal drabužį, palydi pagal protą" - turbūt visiem teko girdėti šį liaudies išminties perliuką. Teisybę sakė senoliai, pirmas įspūdis yra labai svarbus. Pamenu, kaip dar mokyklos laikais per debatus aiškino apie "body language"(kūno kalba), smulkmenas, iš kuriu susidaro rimtas ir patikimas įvaizdis. Milžinišką dėmesį ir lėšas tam skiria visos stambesnės įmonės. Kolegė psichologė kartą aiškino verslo ženklų spalvos poveikį pirkėjui.. Kiekviena mažiausia detalė turi būti kruopščiai apgalvota. Labiausiai toje srityje, turbūt, pažengę yra bankai ir draudimo įstaigos. Jos tiesiog turi spinduliuoti solidumu ir patikimumu. Koks klientas patikės savo pinigus abejotinai įmonei?!

Viena iš svarbių įvaizdžio sudedamųjų dalių yra ir elektroninio pašto galūnė. Neseniai pamačiau vienos draudimo kompanijos reklaminį stendą. Rodos, sunku nustebinti visko mačiusį klientą, bet šis sužavėjo tuo mažu, iš pirmo žvilgsnio net sunkiai pastebimu dalyku - one.lt mail'o adresu. Akimirksniu pajutau spinduliuojantį jaunatvišką ryžtą ir energiją. Negali nesižavėti noru nesureikšminti savęs ir drąsa nesuvaržyti laisvės renkantis nuobodžią info@įmonėspavadinimas.lt formą. Turbūt žvelgiantys į ateitį jų pardavimo vadybininkai auginasi nemažai laiko praleidžia perspektyviausią Lietuvos jaunimą vienijančiame pramogų portale ir aktyviai formuoja būsimų klientų kartą.

3 komentarai:

scania gti rašė...

Paštas one mano galva, tai minusas... Kokia čia jau gera tokia firma, kad nesirūpina pašto saugumu. :)

Unknown rašė...

Na, čia turėjo lengva ironija kvepėti.. :)

scania gti rašė...

Reiškia, mano jumoro jausmas šlubas :D